Veel eerder moeten doen, zo blij mee!

De bedrijfsleider, Richard, gaf me deskundig advies, rustig en goed meedenkend. De vloer zat er supersnel in en heb elke dag nog steeds een wow gevoel. Alles is perfect afgewerkt door deskundige vriendelijke mensen. Ik ben een supertevreden klant en ga jullie echt aanbevelen. Wat ik ook heel fijn vond dat ik als alleengaande zelf keuzes moest maken , maar hierin niet alleen stond. Er werd op een jjuiste manier meegedacht en geadviseerd. Super!

• Ervaring met: Vloeren

Goed advies én goede uitvoering!

Bij binnenkomst werd ik verrast door de ruimte, de sfeer en het aanbod. Ik kreeg prima adviezen en er werden meerdere mogelijkheden getoond waarbij de definitieve keuze bij mij lag. Aanhuis.nl heeft mijn muren gesausd, plinten geplaatst en geschilderd, laminaat gelegd, gordijnen gemaakt en opgehangen en een op maat gemaakte kast geplaatst. Over het eindresultaat ben ik zeer tevreden!

• Ervaring met: Kasten

Goede adviezen en kwalitatief hoge producten

Prima adviezen en daarna snel geleverd door vakmensen.

• Ervaring met: Specials

Goede service en prima producten

Goed advies bij het maken van keuzes. Samenwerking Henders & Hazel HH is echt een toegevoegde waarde.

Zeer strakke trap !

Vriendelijke en vakkundige timmerlieden van Steyl Montage hebben een mooie strakke trap gemonteerd. Overleg verliep probleemloos. Na afloop alles netjes opgeruimd.Gewoon GOED!

• Levertijd N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Overgordijnen en vitrage gekocht en laten ophangen. Door een fout in de fabriek waren de overgordijnen te lang, dit werd direct door Aanhuis opgelost. De gordijnen werden opgehaald, noodgordijnen opgehangen, binnen een half uur geregeld. Ook een klein weeffoutje in de vitrage die ik zelf niet eens heb gezien maar door de medewerker, werd ook meteen opgelost. Wat een fantastische service!!!!!!

• Ervaring met: Raamdecoratie

Kwalitatief goed materiaal en zeer goed meedenkend personeel

Ik was zelf erg in twijfel over de vloer omdat ik het nog al een groot bedrag vond, zeker in combinatie met de raambekleding. Toch na veel gesprekken en kijken zijn we tot een mooi bedrag gekomen en is het totaal plaatje nu zoals ik zou willen.

begripvol vriendelijk en adequaat

begripvol vriendelijk en adequaat

• Ervaring met: Kasten

Zeer tevreden met het resultaat.

Gordijnen en rolgordijnen zijn prachtig gemaakt en passen perfect. Behang+sauswerkzaamheden na wat hindernissen (grotendeels buiten de schuld van “Aan-huis” om overigens) ook heel mooi geworden.

• Ervaring met: Verf en behang

Heel fijne zaak met vriendelijk en kundig personeel

Vandaag zijn onze overgordijnen opgehangen. Ze maken de kamer helemaal af. Om tot de goed keuze te komen hebben we hulp gehad van heel vriendelijke en kundig mensen uit de winkel. Ze dachten met je mee en gaven goed advies. Brachten ook dingen naar boven waar wij zelf niet aan hadden gedacht. Ook de jongens die de gordijnen brachten en op hingen waren vriendelijk. Ze werkten netjes ( zelfs met boren vond je niets),waren beleeft en vriendelijk. De winkel zelf is heel overzichtelijk met ruime keuze in vloeren, gordijnen en veel meer. Echt een aanrader.

• Ervaring met: Raamdecoratie

Wauw, wat is het mooi geworden

Wij hebben een interieurontwerp voor ons nieuwe appartement door de medewerkster van Aanhuis.nl Lelystad laten doen. In dit ontwerp en in de gekozen materialen, herkennen wij onszelf helemaal. Ook fijn dat het laagdrempelig is. De uitvoering door Aanhuis is super gedaan. Vakwerk, heel zorgvuldig. Het is heel fijn communiceren. Wauw, wat is het mooi geworden!

• Ervaring met: N.v.t.

Wij hebben een vloer laten leggen door AanHuis, wij zijn ontzettend tevreden. Snel en netjes gelegd, goede communicatie. De service is perfect. Levertijd was heel snel.

• Ervaring met: Vloeren

Vriendelijke proffesionele samenwerking van begin tot eindresultaat

Ivm ons nieuwbouw appartement zijn wij bij de vestiging van AanHuis in Lelystad binnengelopen voor inspiratie. Direct bij het eerste contact was er een klik. Omdat het zo goed voelde hebben wij naast de PVC vloer ook de raambekleding en het schilderwerk door AanHuis laten verzorgen. Een prachtige 3D presentatie waarop elk detail te zien is, was voor ons letterlijk binnenstappen in ons nieuwe huis. De uitvoering is vlekkeloos verlopen. De communicatie vooraf hebben wij als zeer prettig ervaren. Dankjewel aan iedereen bij AanHuis voor de geweldige samenwerking, we bevelen jullie dan ook bij iedereen van harte aan. Hartelijke groet, Fam.de Groot Lelystad

• Ervaring met: N.v.t.

Super blij met onze nieuwe vloer.alles ging volgens afspraak.we hadden dit een half jaar van te voren gepland en alles ging zoals gepland.super strak.wij raden dit een ieder aan.van a tot z alles klopt

• Ervaring met: Vloeren

Inspiratie en ontzorging in één hand

We wilden ont zorgt worden voor de inrichting van ons appartement. Hierbij hebben de interieurstyliste van Aanhuis.nl om advies gevraagd. Uiteindelijk is het combineren van kleuren en materialen uitstekend op elkaar afgestemd. Ook de kwaliteit van gebruikte materialen, die Aanhuis.nl heeft geleverd, is goed bevallen. Nu zijn alle elementen, zoals vloer, muren, raamdecoratie en inbouwkasten tot een mooi geheel gevormd. Enige aandachtspunten zijn wel de planning en exacte uitvoering, maar waar gewerkt wordt vallen spaanders. Hoe dan een en ander wordt opgelost is belangrijk en daar is niets op aan te merken. Goed gedaan, bedankt.

• Ervaring met: Specials

Juist advies en heel netjes opgehangen

Er wordt heel goed meegedacht en goed advies gegeven. Mijn gordijnen en jaloezieen zijn netjes en strak opgehangen/bevestigd. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat.

Helemaal blij

We zijn trotse bezitters van enkele vernieuwd trappen. De mannen waren professioneel, vriendelijk en hielden ons altijd op de hoogte. Ze waren voorzichtig met opruimen. We konden niet meer onder de indruk zijn van hun vaardigheden en onze trappen!

• Ervaring met: Vloeren

Kennis van zaken, vriendelijk en geduldig

Richard en Jeanne (hopelijk schrijf ik dat goed) van filiaal Lelystad hebben ons echt geweldig geholpen in onze zoektocht naar een vloer met vloerverwarming, gordijnen (wat een engelengeduld) en een vloerkleed. Wij hebben diverse stalen mee mogen nemen en enkele dagen thuis kunnen “passen”. Ondanks dat we toch even verder hebben gekeken (er is tenslotte veel aanbod), kwamen we weer terug bij Richard en Jeanne. Hun kennis van zaken en het meedenken (bezoek thuis) hebben we als enorm prettig ervaren. Ook enorme complimenten aan John voor de tips bij de vloer en de gordijnen. De prijzen vonden we ook zeer schappelijk en de kwaliteit van de producten zijn top. Al met al een hele fijne en leuke ervaring om zo een stap richting ons droomhuis te komen. Heel erg bedankt Team Lelystad! Groet, Colette & Tristan

Hele goede ervaring met Woninginrichting aan huis Lelystad

De werkzaamheden zijn allemaal naar wens uitgevoerd. Je wordt netjes gebeld door een medewerker of de werkzaamheden goed verlopen en dat vonden wij echt heel fijn.

• Ervaring met: Vloeren

Dag Sharon, Bedankt voor je mooie review. We wensen jullie veel plezier van jullie nieuwe vloer. Vriendelijke groet, Team Aanhuis.nl

'Klant is koning'

Klant is koning is mijn ervaring met Aanhuis te Lelystad. Wij hebben een nieuwbouw huis gekocht in Lelystad en kwamen bij Aanhuis door het programma VTWonen. Na recensies te hebben gelezen hebben we gekozen voor Aanhuis Lelystad, waar wij in contact kwamen met Richard. We wilden graag het hele huis laten renovliezen, schilderen, vloeren laten leggen, geheel afgewerkt met plinten, raamdecoraties, de trap en de kozijnen geschilderd. Kortom de aankleding geheel door Aanhuis laten doen. Samen met Richard alles uitgekozen, de vloeren, kleur verf, gordijnen etc. en dit alles alleen vanaf de plattegrond. Vanaf het eerste contact tot het eind zijn wij goed begeleid door Richard, heel fijn 1 aanspreekpunt. Ook toen de oplevering 2x werd uitgesteld, werd er alles aangedaan om toch de mensen weer klaar te hebben staan, zodat zodra wij de sleutel hadden ze aan de slag konden. Wat viel het vies tegen, toen ze eindelijk konden beginnen dat de muren nog teveel bouwvocht bevatten en er nog niet behangen en geschilderd kon worden. Wij zaten toen al met een deadline om te verhuizen. Een telefoontje en langskomen van Richard om de situatie te bekijken, werd de planning omgegooid en werd er eerst met de vloeren begonnen, zodat de muren nog konden drogen en zo kwam alles toch nog op zijn pootjes terecht. Wat ons vooral ook opviel was hoe niet alleen Richard, maar ook alle werklui; de schilders, degenen die de vloeren, plinten, de trap en raamdecoraties hebben gedaan met ons meedachten als we/zij ergens tegenaan liepen. Communicatie liep echt heel fijn. Een klein puntje van kritiek was dat 'iemand' de maten van de gordijnen en vitrage van de slaapkamer en woonkamer omgewisseld had en die dus niet gelijk klaar waren, maar ook hier werd gelijk over gecommuniceerd en een oplossing voor gevonden. totdat de gordijnen en vitrage wel weer klaar waren met de juiste maten, hebben ze zo lang een leengordijn opgehangen. Ik raad Aanhuis te Lelystad dan ook van harte aan!

• Ervaring met: N.v.t.

Heel blij met advies en service bij aanschaf gordijnen

Gordijnen voor keuken en slaapkamer voldeden direct. De geleverde gordijnen voor de woonkamer waren perfect opgemeten en geplaatst, maar waren anders dan de staal. Op staal was de stof prachtig, maar de geleverde gordijnen waren gekreukeld. Dit kon niet verholpen worden wanwege een aanpassing van de stof in de fabriek. Door toedoen van W.A.H geheel kosteloos nieuwe gordijnen uitgezocht, die nu prachtig hangen.

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Raamdecoratie

Top monteurs. Verstaan hun vak.

Alles netjes afgewerkt en schoon. Goede service!!!

• Ervaring met: Vloeren

Goed advies en duidelijke communicatie

Onlangs hebben wij een knikarmscherm aangeschaft en laten plaatsen door Aanhuis.nl Lelystad. Advies voorafgaand aan de bestelling zijn wij zeer tevreden over geweest. Richard heeft ons aan de hand van onze wensen goed geadviseerd over de mogelijkheden voor een zonnescherm in de achtertuin. De installatie van het zonnescherm was ook netjes verlopen. Ook hierbij sprake van heldere communicatie rondom de installatie en een keurig advies en uitleg voor de ingebruikname van het scherm. Zoek je eerlijk advies van iemand die graag met je meedenkt en een professionele installatie van je zonnescherm, dan ben je hier aan het juiste adres.

• Creativiteit N.v.t.
  • Ervaring met: Buitenzonwering

Dag Neil, Bedankt voor je review! Fijn dat je het contact met ons zo positief ervaren hebt. Geniet van veel mooie dagen in de tuin onder jullie mooie zonnescherm! Met vriendelijke groet, Katinka Aanhuis.nl

Nieuwe pvc vloer uitgezocht. Samen met Jeanne bijpassende kleuren voor op de wanden en voor gordijnen bepaald. Zeer fijne mensen om mee te werken, zowel in de winkel voor advies, als thuis voor leggen van vloer en schilderen muren. Strakke planning. Zeer tevreden over eind resultaat.

• Ervaring met: Vloeren

Een aanrader: AanHuis scoort op advies, keuze, communicatie en vakmanschap een zeer hoge score!

Onze pvc vloer had waterschade opgelopen en moest geheel (ruim 100m2) vervangen worden. AanHuis heeft geholpen de juiste keuze te maken voor een nieuwe pvc vloer en heeft zich zeer flexibel opgesteld in de planning voor herstel. Herstel is gedurende een hele week uitgevoerd door 3 vakmensen, waarbij rekening gehouden moest worden dat er ook nog in gewoond werd. Het uiteindelijke resultaat is prachtig en wij kunnen niet anders dan AanHuis als woninginrichter adviseren.

Over Aanhuis.nl

Je zoekt een nieuwe vloer, raamdecoratie of gordijnen? Je wilt interieuradvies of een kast op maat laten uittekenen? Je wordt blij van shutters en jouw trap moet nodig gerenoveerd worden? Bij Aanhuis.nl kan dat! Van advies tot inmeten en monteren; wij hebben alles onder één dak en onze vakmensen ontzorgen jou! Weet je dat wij ruim 70 winkels hebben en dus altijd bij jou in de buurt te vinden zijn?